Toyota Tundra Discussion Forum banner
1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
Joined
·
2,967 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So my girls ,2 and4 love to be with me whenever I am doing anything outside or in the garage including washing my Tundra. Today, was no different except my 4 year old thought it was a good idea to "help" me by handing me a wash brush that she droped on the ground without telling me. Normally, their washing duties are limited to the tires but she likes to help and make me proud so she wanted to dip it in the bucket for me. Needless to say, I have some self installed scratches and swirls. I have meg 105 and 205 on order to fix the scratches. Does anyone else have little helpers?

Sent from AutoGuide.com Free App
 

·
Premium Member
Joined
·
2,048 Posts
Yup. 10; 4; 1. My 4yo likes to watch and tells me I'm doing it right.

Sent from my toilet.
 

·
Read Only
Joined
·
0 Posts
When my 4 yr old son grabs a wrench and starts heading towards, the trucks, the boat, the camper, or my new mower I start to panic. I was moving the scalp wheels on my new mower yesterday... Turn around and he's got a wrench trying to find a bolt it fits on lol.... Can't get mad though when he says... Look mommy I helpin daddy fix it
 

·
Premium Member
Joined
·
2,048 Posts
I was working on my bronco a couple Years ago and the then 2yo grabbed a wrench from the toolbox and started working on his tonka truck. Gotta find that pic.....

Sent from my toilet.
 

·
Registered
Joined
·
768 Posts
17 so no kids but I've got a dog that likes to hangout while I wash the truck. Of the 3 she's the only one I trust to let in the unfenced front yard. Just lays there in the grass for the most part. Tried drinking out of the soap bucket one time, sorta regret calling her off from that one though, could've been pretty funny :rolleyes:
 

·
Read Only
Joined
·
0 Posts
17 so no kids but I've got a dog that likes to hangout while I wash the truck. Of the 3 she's the only one I trust to let in the unfenced front yard. Just lays there in the grass for the most part. Tried drinking out of the soap bucket one time, sorta regret calling her off from that one though, could've been pretty funny :rolleyes:
My old cat got drunk off vodka/orange juice once.... Long story... Ending bad for litter box and anything within a 20ft radius. He was trying to jump on a table and hit the wall, staggering and falling over, looking up at the ceiling and his head was going round and round like the room was spinning, etc lol... poor cat... It was totally my sisters husbands evil doing. He knew that cat liked orange juice. Poor cat was hung over next morning too... Had bags under his eyes, growling stomach to where he was growling in pain, then for the next 20 min was releasing the evil in his litterbox, on the wall, floor, everywhere... Told my brother in law I was gonna clean it up with his face lol.
 

·
Premium Member
Joined
·
2,048 Posts
I got drunk once at a buddies house and had to shit. Bathroom was full but shit was gonna happen. I happened to walk into the bedroom and noticed a litter box and shit in it and put the cover back on it. His wife was scared shitless to see a fat stink pickle waiting for her the next morning.

Sent from my toilet.
 

·
Read Only
Joined
·
0 Posts
I got drunk once at a buddies house and had to shit. Bathroom was full but shit was gonna happen. I happened to walk into the bedroom and noticed a litter box and shit in it and put the cover back on it. His wife was scared shitless to see a fat stink pickle waiting for her the next morning.

Sent from my toilet.
Bahahaha.... Good one. That almost makes me forgive you for the pics in the other thread.
 

·
Registered
Joined
·
2,967 Posts
Discussion Starter · #12 ·
The topic changes in this thread blow my mind! Lmao - from kids to drinks to pets to poop it is all covered here. Love it

Sent from AutoGuide.com Free App
 
  • Like
Reactions: JEMGN and Ogtoyfan

·
Premium Member
Joined
·
2,048 Posts
your welcome.

I am happy to do my part sharing my eloquent life
 
  • Like
Reactions: Ogtoyfan

·
Trans-Immigrant
Joined
·
15,631 Posts
Ever see a cat spun out on meth...
anyways.. funny as fuq..

back to the topic...
the day i was removing my badges my son was outside watching me as i rubbed the glue away with my power drill and 3m eraser...
well i usually let him play with my drill, he just spins the chuck into the ground..
until one day i found him spinning the chuck on my tail gate!
LOL... too damn cute... luckily it didnt make too much damage.. just some scuffing...
 

·
Banned
Joined
·
3,314 Posts
Hasn't happened on the new truck yet, but I'm sure it will. The kids are always wanting to do the car wash thing in the front yard, which involves hoses, mud and washrags dropped in said mud then used again.

Worse was a couple winters ago, the Sienna van had a huge snow drift hanging off the side, I was using the snowbroom to clear off the back, 5 year old wanted to help grabbed the kid sized spade shovel and proceeded to not only knock the snow off, but scribe a nice big W onto the drivers side slider door. The proud look on the kids face instantly knocked the anger out of my mind.

Plus, I got t_boned a couple months later and was actually a bit misty eyed when they repainted that door.
 

·
Registered
Joined
·
116 Posts
Pretty much why I can't get anything done in the last 9 years. My kids always need something when I try and do things in the garage. The good thing is I'm done having kids and my daughter is almost 3 so it's getting easier to get outside working again.
 

·
Banned
Joined
·
3,314 Posts
Pretty much why I can't get anything done in the last 9 years. My kids always need something when I try and do things in the garage. The good thing is I'm done having kids and my daughter is almost 3 so it's getting easier to get outside working again.

I've got four, spaced out quite a bit, so I feel your pain. Just as soon as I feel like I can have the kids around while I'm working, out pops another one. Love it, though its great. 10 year old just built a 5' trebuchet in the garage, 7 yo is building a catapult, the 2 year old one is just emptying drawers out and throwing stuff around. :banghead: Oldest daughter tends to steer clear of the garage, but she is drawing up plans for a ballista. There goes all my scrap wood... It does get more fun as they grow up.
 

·
"Resident Liberal"
Joined
·
12,237 Posts
When my son was 3 , he got on the hood of a new 94 or 95 mustang with a rock and started drawing a mural. Cost me $900.00.

If his mother had not been so attached to him and already had her tubes tied so she couldn't give me another one, I probably would have smothered him.
 
1 - 20 of 28 Posts
Top