Ok, chłopaki, niedawno wymieniłem 2007 DC LB z silnikiem 5.7 na 2011 DC 4.6 SB i oto kilka szczerych porównań między nimi:
Moc:
Na co dzień prawie nie zauważam różnicy w mocy, mówię wam, ten nowy silnik ma trochę mocy, bez wątpienia, teraz jeśli ścigacie się od świateł do świateł, tak, będzie inaczej, ale i tak nie sądzę, żebyście kupili tę ciężarówkę w tym celu. W moim przypadku mam w garażu Infiniti G37 S i Yamaha R1, więc nie ma problemu
...
MpG:
Ok, dojeżdżam 30 mil dziennie, a to 90% autostrady (65-70 mph), z 5.7 uzyskiwałem około 17,5 mpg, a teraz z 4.6 uzyskuję dokładnie 20 mpg, więc proszę bardzo, (proszę zauważyć, że zostało to obliczone ręcznie).
Podsumowanie:
Ogólnie jestem zadowolony z mojej nowej ciężarówki i szczerze mówiąc, gdybym ciągnął coś ciężkiego, jak 7000 funtów+, zdecydowanie wróciłbym do 5.7, w przeciwnym razie 4.6 jest w porządku do codziennej jazdy.
Moc:
Na co dzień prawie nie zauważam różnicy w mocy, mówię wam, ten nowy silnik ma trochę mocy, bez wątpienia, teraz jeśli ścigacie się od świateł do świateł, tak, będzie inaczej, ale i tak nie sądzę, żebyście kupili tę ciężarówkę w tym celu. W moim przypadku mam w garażu Infiniti G37 S i Yamaha R1, więc nie ma problemu
MpG:
Ok, dojeżdżam 30 mil dziennie, a to 90% autostrady (65-70 mph), z 5.7 uzyskiwałem około 17,5 mpg, a teraz z 4.6 uzyskuję dokładnie 20 mpg, więc proszę bardzo, (proszę zauważyć, że zostało to obliczone ręcznie).
Podsumowanie:
Ogólnie jestem zadowolony z mojej nowej ciężarówki i szczerze mówiąc, gdybym ciągnął coś ciężkiego, jak 7000 funtów+, zdecydowanie wróciłbym do 5.7, w przeciwnym razie 4.6 jest w porządku do codziennej jazdy.